medlemsavgift

Detta forum är öppet för gäster.

medlemsavgift

Inläggav bråvalla » 27 sep 2014, 22:15

Har betalt min avgift och lämnat alla uppgifter. Undrar bara när jag får en bekräftelse. Kanske något medlemsbevis....
Är jag försäkrad....tidning....
bråvalla
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 10 sep 2014, 22:53
Ort: Kungsängen

Medlemsavgift

Inläggav Danne J » 28 sep 2014, 16:39

Hej, jag har e-postat kassören då han är lite svår att få tag i.

All registrering sker via Modellflygförbundet och de ger ut medlemskort och tidning. Vi tryckte egna medlemskort ett tag men fann det ganska meningslöst i en så liten klubb.
Vi har inte något kansli utan all administration sker på frivilligbasis och vi håller därför allt pappersarbete till ett absolut minimum. I princip har vi klubben enbart för att ha ett samlande namn och att markägaren ska ha en motpart att fakturera. Plus att vi ska vara skyddade försäkringsmässigt. Man kan mera se det som en samling modellflygintresserade än en modellflygklubb i egentlig mening. Men om någon vill engagera sig för att ändra på det är det fritt fram.
Försäkring gäller från det du gick med i klubben.
Jag har en extra kopia av senaste Modellflygnytt (nr 4) ifall du vill ha. Dekaler också.

/Danne kassör se39715@gmail.com

ps.
Nästa Modellflygnytt (nr 5) kommer bli det sista för året och blir därför ett lite tjockare dubbelnummer.
Användarvisningsbild
Danne J
 
Inlägg: 655
Blev medlem: 07 jun 2013, 17:27

Re: medlemsavgift

Inläggav bråvalla » 28 sep 2014, 19:50

Tack Danne, jag är så nöjd med Ditt svar.Var ute i kväll och flög. Gick riktigt bra trots lite kraftiga vindbyar då och då.
Höll på att nästa tappa bort kärran ett tag. Får nog tänka mej lite snävare radie...Men ingen stor krash än så länge. Stubbåkern duger ju också...
Med vänliga hälsningar
Björn "bråvalla" Crantz
bråvalla
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 10 sep 2014, 22:53
Ort: Kungsängen


Återgå till Öppet forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster

cron