Stort Tack!

Detta forum är öppet för gäster.

Stort Tack!

Inläggav David_E » 11 sep 2014, 09:14

Jag (tror jag talar för övriga IBM:are på plats också) vill passa på att tacka er i BusyBee för en fantastiskt trevlig kväll igår under IBMs höstträff.
Det blev som vanligt mer surr än flygning men det är väl så det ska vara :D

Ni är alla ett gäng grymma flygaräss och man blir alltid lika imponerad av era modeller och flygningar vare sig det gäller tick-tock och försök till piroflippar med Goblins, skalaflygningar med gamla orginal Shlüter eller nygjorda ditos eller snygga flygningar med warbirds, "råttan", deltor och 3D plan!

Roligt också att se att antalet plankflygare ökat i er klubb och att Danne också äntligen sett ljuset och flyger planka ;)

Det är alltid lika roligt att besöka er och jag hoppas ni hör av er om ni någonsin skulle ha vägarna förbi dom mörka hälsingeskogarna och känner lust att flyga bland björn och varg.

TACK!

//David
Användarvisningsbild
David_E
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 05 jun 2013, 09:11
Ort: Bollnäs

Re: Stort Tack!

Inläggav Crille » 11 sep 2014, 09:29

Jag måste också säga att gårdagen var helt underbar! Kom hem med ett stort leende och det sitter fast än idag! ;-)

Var superkul att skrämma Micke med lite bladljud så han skrek samt få lite glada tillrop och att jag lyckades med att följa dom utan krash!

Superkul att det blev bra uppslutning! Längtar tills nästa gång!

David: Jag ska försöka få med mig något upp nästa gång så får vi höras! ;-)
SAB Goblin 700 Competition, SAB Goblin 500, DJI F550 med allt lull lull
Spektrum DX18, iCharger 4010 osv osv osv... ;-)
Användarvisningsbild
Crille
Site Admin
 
Inlägg: 81
Blev medlem: 02 jun 2013, 22:51
Ort: Spånga


Återgå till Öppet forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 47 gäster

cron