IBM's Höstträff 9 sept

Detta forum är öppet för gäster.

IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav Danne J » 01 sep 2015, 06:13

Hej alla vänner i IBM-Klubben och andra.
Det är med tungt sinne vi lämnar sommaren bakom oss och försvinner in i höstens mörker.
Allt är dock inte bara nattsvart, speciellt inte som detta är årstiden för vår traditionella höstträff ute hos BusyBee i Upplands-Bro.
Som några kanske minns satte vi preliminärdatumet till 9/9 och eftersom ingen har protesterat i högan sky mot detta är det nu fixerat som ordinarie datum.
Alla som vill och kan är såklart välkomna ut till Bålstaklubbens fält för att flyga, snacka eller bara titta på. Det bjuds som vanligt på lättare förtäring och fika.
En kalenderinbjudan kommer att skickas ut under em och jag skulle uppskatta om ni svarar på den så jag vet hur mycket korv, läsk och annat gott jag ska köpa.
Ni andra e-postar mig.
Väl mött på Norrboda modellfält och hoppas vädret står oss bi.
David Eriksson david.eriksson@se.ibm.com
Användarvisningsbild
Danne J
 
Inlägg: 655
Blev medlem: 07 jun 2013, 17:27

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav JanneJ » 05 sep 2015, 10:46

Tid?
/Janne
RCG: JNJO
JanneJ
 
Inlägg: 232
Blev medlem: 18 aug 2013, 18:45

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav Danne J » 05 sep 2015, 10:57

Eftersom jag numera är pensionär så räknar jag med att låsa upp vid lunchtid. Sen brukar det drälla in folk allteftersom de kommer ifrån. Man vet aldrig så noga eftersom arbetet går före.
Användarvisningsbild
Danne J
 
Inlägg: 655
Blev medlem: 07 jun 2013, 17:27

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav JanneJ » 05 sep 2015, 12:37

Som tur är så jobbar jag, så jag kan ta ledigt. :D
Kommer vid 2-3.
/Janne
RCG: JNJO
JanneJ
 
Inlägg: 232
Blev medlem: 18 aug 2013, 18:45

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav Mattias » 08 sep 2015, 17:11

Jag kommer ut vid 15-16
Webmaster
Användarvisningsbild
Mattias
Site Admin
 
Inlägg: 244
Blev medlem: 28 feb 2013, 14:37

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav Danne J » 09 sep 2015, 12:21

Börjar rulla mot Norrboda. Behöver dock handla lite efter vägen.
Användarvisningsbild
Danne J
 
Inlägg: 655
Blev medlem: 07 jun 2013, 17:27

IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav Danne J » 10 sep 2015, 05:27

Tack alla som kom. Tror nästan det var rekord. Så många har nog det aldrig varit på fältet. Vi hade till och med gäster och vädret var kalas. Det enda som förmörkade tillställningen var de små elaka sakerna som surrade runt skallen när kvällningen kom. Några bilder finns http://busybeemfk.se/phpgraphy/?dir=2015%2F2015_09_09_IBM-fall-meeting
Användarvisningsbild
Danne J
 
Inlägg: 655
Blev medlem: 07 jun 2013, 17:27

Re: IBM's Höstträff 9 sept

Inläggav David_E » 10 sep 2015, 12:37

Ett stort tack till Busy Bee för att vi i IBM klubben återigen fick flyga och umgås med er!
Det här är den absolut mes välbesökta IBM träffen jag varit med på och jag kan bara beklaga att korv och läsk inte räckte till alla som ville ha! Jag ska se till att lägga undan en korv till Micke W och Micke P nästa gång så att dom säkert får en, dom var nämligen två av dom få som faktiskt talat om att dom skulle komma ;)

Ni bjuder som vanligt på bra underhållning; Magnus med sina fina skala modeller, Crille mfl som bjuder på helikopter omöjligheter, Danne som äntligen sett ljuset och flyger planka, Markus som bjuder på fin flygning med sin profil Edge, Janne och Mattias bjuderpå flyghistoria med Viggen och alla quad's och deltor.. Vilken mångfald!

Då är det bara att se fram emot våren och hoppas att vi får till nått då också och jag ser till att redan nu lägga in en beställning om lika fint väder då.

Tusen tack alla fina Busy Bee'are för att ni tar emot oss!

//David
Användarvisningsbild
David_E
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 05 jun 2013, 09:11
Ort: Bollnäs


Återgå till Öppet forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster

cron